Páginas vistas en total

domingo, 24 de junio de 2012

DEBATES OPARABRISAS. ELOGIO A LA SENCILLEZ.

La sencillez es una virtud que permite a una persona ser acesible y mostrarse dispuesta a establecer un vínculo necesario con otra.
Una actitud contraria a la sencillez es la solemnidad, tener una imagen intimidante que cierre de antemano el canal de comunicación con los demás.
Las personas sofisticadas no son sencillas, porque adulteran y falsifican las cosas para aceptarlas. Lejos de ser  sinónimo de elegancia, el sofisticado es rebuscado, complaciéndose en hacer complejo lo que puede ser simple.
El refinamiento se relaciona con la sencillez y con la ausencia de afectación.
Lo sencillo es lo ingenuo, lo franco, lo sincero, lo afable. La sencillez la expresa el que elige el camino directo, sin vueltas, para evitar las malas interpretaciones que producen la ambiguedad de los atajos.
La persona sencilla puede ser incauta y fácil de engañar, porque se entrega, pero el engaño no la puede afectar.
Es difícil ser sencillo en un mundo complicado. La naturaleza es sencilla, es este mundo hecho por las personas solemnes el que no se entiende.
Sencilla es la bondad y sencillos son la razón y el amor; y no hay nada más complicado de entender que la conspiración, la arbitrariedad y el significado del dolor.
La psiquiatra B. Brown añade: "Permitamos que nos vean en profundidad, con nuestra vulnerabilidad, amemos con todo el corazón aunque no haya garantías, así estaremos más sanos".




¿Estades de acordo? Veña, que ferva de opinións!!!.

10 comentarios:

  1. Preciosa entrada, e bastante interesante para estes días que vivimos de capitalismo atroz. Un saúdo para todos os blogueiros. María Hermida.

    ResponderEliminar
  2. Se todo é tan sinxelo. Por qué nos complicamos a vida ou deixamos que no-la compliquen?.
    Non comparto a opinión da siquiatra B. Brown, a capacidade de facer dano a hora de "competir" nesta sociedade cada vez máis enferma e inxusta, claro que , ela vive da xente que lle chega con problemas psicolóxicos.
    Foi a evolución das especies sinxela?
    Chegamos a especie humana ó tope das nosas capacidades?
    O máis sinxelo é respirar, e cada vez costa máis. JU

    ResponderEliminar
  3. Saúdos María Hermida. Grazas pola vosa participación. Jú, sempre ó límite, pero gostaríame que vises esta entrada dende un punto de vista metafórico. Todo é máis sinxelo do que parece, incluso a evolución das especies.

    ResponderEliminar
  4. Non hai metáforas que valgan, iso queda pr@s poetas. Cóntalle iso ós milleiros de persoas que están no paro ou sufrindo gravemente a dictadura do caPPitalismo democrático. En man de quén estamos? PPsicópatas malnacid@s. Achtung!!! JU

    ResponderEliminar
  5. Ju, ju. Sempre levas todo o teu terreo. Estamos debatindo sobre unha cualidade "moral", si verdadeiramente o sinxelo e factible nas persoas inmersas nunha sociedade sofisticada. ¿Que opinas? Veña, saca as neuronas a pasear.
    Alma reflexiva.

    ResponderEliminar
  6. Desculpa Alma reflexiva, non vexo ningún debate neste foro e como xa sabes moi ben, estou farto da corrección política, os acotamentos mentais de "terreos" tampouco os considero. "Todo ten que ver con todo", insisto, hai vidas que sinxelamente, teñen que facer frente a problemas demasiado complexos pra que veñas ti cunha entrada tan simplista e por rriba cuestiones a miña opinión con moralinas. Abur. JU

    ResponderEliminar
  7. Hei chaval, coa miña amigha non te metas. De simplista nada.Esta Alma é ben profunda pero envolta en sencillez.

    Antesmuertaquesencilla

    ResponderEliminar
  8. ghracias amiga, as fanecas pican, pero aplácanse con augha quente.

    ResponderEliminar
  9. Así me ghusta, canha ó mono. Só quería provocalo debate.
    Nen morto, nin sinxelo, afanecando as sensibilidades da clase obreira cara o tránsito vacacional canicular. JU
    P.D. Saúdos e ánimos a Gloria "Este fan" incondicional.

    ResponderEliminar
  10. Ay qué riquiño , por Dios.
    De brava nada, faneca. No te sale.
    La Gloria vive sin vivir en ella y tan alta fama espera que a sus padres los tolea...
    En fin...
    Serán dados los saludos y los ánimos a granel.

    ResponderEliminar