Vistas de página en total

lunes, 30 de abril de 2012

JACK MIRCALA NO PAZO DE XELMIREZ

PARABRISA´S NEWS: COMPOSTELA ICONOGRÁFICA de Jack Mircala

Amigos: non perdades esta exposición. É fabulosa. 
Coñecín a Mircala polas súas ilustracións de personaxes de Poe e xa daquela quedei fascinada.
O director artístico desta mostra é Fausto Isorna (o ilustrador do post anterior). 
Asegúrovos que este percorrido iconógráfico é sorprendente e delicioso.




( As fotografías, son do noso fotógrafo particular, of course)

Entre el 30 de marzo y el 31 de agosto de 2012 se puede visitar una interesante y muy original exposición en el Palacio de Xelmirez (Santiago de Compostela). Se trata de “Compostela Iconográfica” del artista Jack Mircala, que recoge 24 esculturas revisando el santoral compostelano.
Hasta ahí realmente nada extraordinario. Lo realmente original son los materiales con los que se han realizado: catulinas, papeles y lápices de colores, pegamento, tijeras…,  construyendo maquetas que sorprenden por sus volúmenes, sus pliegues y sus curvaturas.
Estas esculturas están expuestas, como decimos, en el Palacio de Xelmírez , en la Plaza del Obradoiro, justo al lado de la Catedral, hasta finales del mes de agosto, en horario de martes a domingo de 10:00 a 14:00 y de 16:00 a 20:00 horas (Lunes cerrado).


Jack Mircala
Es uno de los artistas más originales del panorama español del momento. Ilustrador y escritor, sus obras, en lo que se refiere al guión, muestran un hondo conocimiento de los clásicos de la literatura internacional, y respecto al dibujo, destaca la asimilación del mundo de la ilustración clásica mezclado con las nuevas tendencias del cine y del dibujo más vanguardista.
Fue Premio Lazarillo de Ilustración por el libro El acertijo de Valpul en el año 2000, y trabaja como ilustrador para las mejores editoriales españolas: Espasa, Anaya, Santillana, Bruño, Hiperión…En 2010, publica con El Patito Editorial la primera obra de la colección El Baúl de las Sombras de Jack Mircala, con el título Lóbrego Romance, Pálido Fantasma (en gallego y en castellano); y en el mes de noviembre presentará el segundo título de la misma.

8 comentarios:

  1. Gracias pola información. Iremos raudos, con ganas de disfrute. A voar.
    Alma curiosa.

    ResponderEliminar
  2. Ollo ao dato
    luns, pechado!!!

    (pareado,
    asonante.
    pero pareado
    ao fin e ao cabo.)

    ResponderEliminar
  3. Acougue, Don Esmeradino, non se canse, que xa cacarexamos nós:
    CO CO RO CÓ.

    Os parabriseiros falamos moitos idiomas.

    ResponderEliminar
  4. MUUUUUuuuuuuuuuuuuuuy mal veo el futuro inmediato, gracias a tod@s los abtencionistas y obrer@s que votaron al partido populista. Os animais non teñen culpa, tamén son víctimas. JU

    ResponderEliminar
  5. OOOOOOOOooooooooooUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
    Lobo Pérez

    ResponderEliminar
  6. Agardo que tamén esté a figura acartoada de S. Escrivá de Balaguer, santo e guía da corte neoliberal e pecha España. Involucionamos e reconsentimos a fábula do santoral nacional-católico e o OPPUS DEI, facendo caixa e desfacendo o Estado e o benestar da maioría d@s cidadáns. JU

    ResponderEliminar
  7. Pois, esa, non, mira ti. Pero está Francisco de Asis, bo amigo de Dona Paquita.

    Aconsélloche que te liberes de prexuizos e investigues sobre a obra deste artista, sobre todo as maquetas que fixo de personaxes de Poe.

    Como nos din os xinecólogos ás mulleres cando os visitamos:
    "Déjate flojita". Pois iso "déjate flojito" e disfruta se a vas ver.
    De tódolos xeitos, xa sabes, sobre gustos non hai nada escrito (falso, hai libros e libros...).
    Iso si , agardo que isto non confirme a súa tese sobre a miña educación nacional-católica, que insisto, non van por aí os tiros. Abandonei a parroquia aos nove anos, cando o cura me preguntou con interese ladino que marca de coche tiña meu pai.O meu hemisferio dereito decidiu, a partir daquela, que nin monxas, nin curas, nin farrapos e gaita.

    Santa Mónica, madre de San Agustín.

    ResponderEliminar
  8. Gracias Sta Cronopia. Debo andar moi apretado i emprexuizado, tal vez porque coñezo de máis a secta ou son fillo do demo. S. JUán Artista.

    ResponderEliminar